.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شلیک شتابزده پلیس بابلسر مردی را به کام مرگ فرستاد
شمال نيوز :بر اساس اظهارات شاهدان عینی حادثه، مأموران در منطقه به کمین مردی نشسته بودند که گفته می‌شود از افراد شرور بوده و در کارخرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشت.
شمال نيوز:شليك شتابزده يك پليس بابلسر حادثه‌اي خونين را رقم زد و مرد 50 ساله‌اي را به كام مرگ فرستاد.



به گزارش ایران اين شليك مرگبار عصر جمعه 27 مرداد ماه سال‌جاري در خيابان امير مازندراني بابلسر رخ داد. بنابر اين گزارش، بر اساس اظهارات شاهدان عيني حادثه مأموران در منطقه به كمين مردي نشسته بودند كه گفته مي‌شود از افراد شرور بوده و در كارخريد و فروش مواد مخدر فعاليت داشت. عصر بود كه مرد تحت تعقيب در محل كمين مأموران ديده شد. پليس با خروج از كمينگاه مجرم را كه محمود نام داشت صدا زد. او با ديدن مأموران سعي كرد از تله آنها فرار كند. مأموران به تعقيب اين مرد پرداختند. چند بار دستور ايست دادند اما مرد تحت تعقيب همچنان به فرار خود ادامه مي‌داد تا اين‌كه پليس اقدام به شليك تير اخطار هوايي كرد. وي در ادامه گفت: يكي از مأموران خود را به متهم تحت تعقيب رساند. وي با پليس درگير شد. افسر پليس اسپري اشك‌آوري را به سمت صورت وي گرفته وخواست تا «محمود» تسليم شود اما مجرم همچنان سعي داشت با درگيري خود را از دست پليس خلاص كند. پليس اسپري را به صورت مرد فراري زد و وي روي زمين افتاد. هنگام درگيري ناگهان گلوله‌اي از اسلحه افسر پليس شليك شده و به ناحيه گردن وي اصابت كرد. محمود از تقلا افتاده و بي‌حركت ماند.



بر اساس اين گزارش، مأموران پليس با مشاهده اين وضعيت بلافاصله درخواست آمبولانس كرده و مرد زخمي را به بيمارستان انتقال دادند اما تلاش هاي تيم پزشكي بي‌نتيجه مانده و وي بر اثر شدت خونريزي روي تخت بيمارستان از پاي درآمد.



با مرگ اين مرد و اعلام شكايتي از سوي خانواده او پرونده‌اي در دادسراي عمومي و انقلاب بابلسر تشكيل شد. قرار است با توجه به بازداشت مأمور تيرانداز، تيمي از كارشناسان اسلحه‌شناس به تحقيق درباره نحوه و چگونگي وقوع اين حادثه بپردازند تا مشخص شود كه شليك گلوله از تپانچه مأمور پليس در چه شرايطي اتفاق افتاده و اين‌كه حادثه رخ داده قتل عمد محسوب مي‌شود يا تنها يك حادثه در جريان انجام عمليات تعقيب و گريز براي بازداشت «محمود» بوده است.



همچنين قرار است بررسي‌هاي قضايي درباره كيفيت دستور قضايي صادر شده براي پليس در راستاي عمليات بازداشت محمود انجام گيرد تا مشخص شود كه آيا در دستورات قضايي مواردي درباره به‌كارگيري سلاح در دستگيري وي بوده است يا مأموران خودسرانه عمل كرده‌اند.



پليس بر اين ادعا پافشاري دارد كه قرباني حادثه از مجرمان قديمي بوده كه به كار خريد و فروش مواد مخدر و مشروبات الكلي مي‌پرداخته و درگذشته سوابقي در ارتباط با بازداشت، زندان و تبعيد دارد.

 

 

گفت‌وگو با همسر قرباني



همسر «محمود» در مصاحبه با شوك گفت: «هيچ اطلاعي از مجرم بودن شوهرم ندارم اما اگر هم تحت تعقيب باشد پليس حق ندارد به سمت وي با شرايطي كه گفته مي‌شود تيراندازي مي‌كرد.»

وي افزود: «به جز دادسرا و بازرسي پليس به فرمانداري بابلسر نيز رفته و خواستار پيگيري پرونده هستيم تا به حقمان برسيم.»

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.